Tuinvogeltelling 2023

Het zal je vast niet zijn ontgaan, het is dit weekend weer de nationale tuinvogeltelling. Uiteraard tel ik ook in mijn #1000soortentuin. Net als de al zo'n beetje de hele winter is het vandaag koud, grijs en saai. Niet nat, dat scheelt dan alweer. Wel is het leeg in de tuin, net als de meeste dagen. Dus geen spectaculaire telling helaas 😕 




Maar, voor de oplettende lezer, ja er staat inderdaad een vogel op dit overzicht die ik nog niet op mijn lijst heb staan! Niet dat ik die vogel nooit in mijn tuin zie, maar ik had er nog nooit een foto van gemaakt 😏 Maar nu dan toch, een net zo weinig spectaculaire foto als het resultaat van mijn telling, maar wie weet kom ik er dit jaar weer aan toe om nog een mooie close-up te maken.

ekster

En volgende herfst en winter maar iets consequenter de voerplaatsen bijvullen...!


 
   

             #1000soortentuin

                    186. ekster

   

🔀 bekijk ook de hele lijst.





Reacties